2014. december 28., vasárnap

Manuel Neuer novella - részlet -

A tegnap, illetve ma éjjel elkezdtem írni egy Manuel Neuer novellát aminek most kb a közepén vagyok. Felrakok ide egy kis részletet, valamint kikérném a véleményeteket, hogy ezt hozzam előbb, vagy a két beígértet vagy az új részt. ( A dőlt betűs rész a lány naplójából való )

A remény egy kis szikrája felcsillant Mabelben amikor a kapus hozzászólt, hogy talán mégis van aki kedveli, de amikor Laurát kezdte el dicsérni lerombolta az összképet.
  Lehet, hogy a magány biztonságos a lány számára, de hosszú távon nem kifizetődő. Mostanában egyre többször érzi magát egyedül és haszna vehetetlennek, amire Neuer rátett még egy lapáttal akarva vagy akaratlanul is.
Utálom, hogy ő szép, hogy mindenki oda van érte! Hogy Laurának gyönyörű haja van és, hogy a szemei olyanok mint a kristály tiszta tenger. Utálom, hogy álszent és mégis tökéletes,utálom hogy nem lehetek ilyen! Lauráért oda van mindenki, ő természetesen a legnevesebb német egyetemre fog menni októbertől, természetesen ösztöndíjjal, hisz kiváló tanulmányi eredményekkel rendelkezik, mind ezek mellet még önkéntes két állat menhelyen. Ilyen a tökéletes Laura egyik része, csak, hogy az éremnek van másik oldala is : Laura minden hétvégén bulizik és annyit piál amennyit nem szégyell. Több csoporttásam is a fejemhez vágta hétfőnként, hogy : " Hé Mabel! Megdugtuk a mostoha tesód, jó kis suna! " Mondanom sem kell én szégyelltem magam, de nem, ő a tökéletes.
Tudod mit Manuel Neuer? Remélem neked is lesz egy ilyen " normális " lányod mint Laura, és akkor meglátod, hogy milyen ő! 
Én hozzá képest csak egy visszahúzódó kis senki vagyok, aki egyedül fogja leélni az életét, mert az ilyen Laura féle emberek elszívják előlem a fényt, és mindent.
Egyébként a szobám nagyon fekete és nagyon szép!

- Manucika, ha megkérlek szépen nem viszel fel Mabelnek néhány szelet Stollent és egy pohár tejet? Szegénykém rosszul nézett ki. - szólt mézes mázas hangon a nagymamája Manunak
- De, úgy is unatkozom, megnézem kiheverte-e már a fejfájását?! - próbálta elfojtani a nevetést miközben elvette a tányért és a poharat az idős asszonytól.
Pár perc múlva már a lány ajtaján kopogtatott.
Mabel az ágyán fekve jegyezgetett a naplójába amikor meghallotta a kopogást, majd a naplót az éjjeli szekrény fiókjába mélyesztette és ajtót nyitott.
- Szia te kis " beteg " - vigyorgott szélesen a háló őr - mama küldött neked sütit meg tejet. Mit csinálsz? - pillantott a lány háta mögé
- Rendes vagy, hogy felhoztad. Semmit, unatkozom. Na és te? Sikerül elcsenned a hozzávalókból? - mosolygott halványan a lány, hiszen mindenki tudta, hogy ez Manu célja, valamint azon is meglepődött, hogy magához képest elég lazán képes viselkedni Manu közelében.
Nem igazán szeret másokkal beszélgetni, és kellemetlenül érzi magát ha nagyobb társaság előtt beszélnie kell, Manu  személye sem jelentett ezidáig kivételt.
Ma már másodjára lepi meg a lányt azzal, hogy nem undort vált ki belőle.

6 megjegyzés:

  1. Szia! Ez nagyon érdekesnek hangzik, és szívesen olvasnám tovább! :)
    De időhiányában sajnos nem vagyok rendszeres olvasód (igaz, ez még változhat ;) ), így nem mondom, mit hozz előbb; azonban örülnék, ha minél előbb hoznád a foolytatást! :D
    Igaz, a Marco-s novelládat is olvastam, csak oda már nem volt időm komizni. Nagyon tetszik, ahogy írsz! Igyekszem több mindent is olvasni tőled!
    Bridzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy elnyerte a tettszésed ez a kis részlet, amit be kell vallanom ugy írtam meg, hogy enyhén szólva sem a szívem csücske Manucika.:D
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tettszett! :)
      Titania

      Törlés
  2. Izgi! :) Igaz én sem olvaslak rendszeresen, de minél előbb olvasnám a történet folytatását!
    U.I. Aki minden hétvégén bulizik, és iszik, hogy a rákba tudna ösztöndíjat, és kiváló jegyeket szerezni, csak mert szükségem lenne a receptre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy a te tettszésedet is elnyerte ez a novellarészlet.
      Én ismerek olyan embert aki minden héten bulizik és mégis baromi jók a jegyei :D

      Törlés
  3. Sziiiia! :) (Igen, így sok i-vel!)

    Hűha, nem is tudom mit mondjak, talán azt, hogy utálom Manut te meg jössz ezzel a novella részlettel és jön, hogy kevésbé akarjam lenindzsázni? Mert bizony ez így van és rendesen tudod olyan 220-al megráználak most, ha itt lennél. Mihamarabb folytatás akarok pedig tudod, hogy előbb a szívem csücskét a Xabist akarnám vagy a Göccésnek a végét, mert akarom olvasni, hogy kap kettőt, de rád bízom. ( Na jó nem, mert szavaztam csak mindig leszavaznak... :( )
    Szóval mégegyszer gratula, mert izgalmas meg, mert nem jön a kényszer, hogy karóba húzzam magam Manu miatt. Ki fogsz készíteni! Egyébként tényleg van olyan személy, akinek tökéletes jegyei vannak mégis állandóan ott nyomul hétvégén a szórakozóhelyeken csak én se értem, hogy van ideje, de van egy egészséges önbizalma az ilyeneknek már, ha egy személyre gondolunk.

    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiiiia <3

      Hűha tényleg?:D Én simán karóba húznám, mert a kis mocsok beférkőzte magát a fejembe és nem tudom folytatni a Göccést ahol bizony te is kiosztanád a barátunkat, vagy a Xabist ahol most jönnének a cuki részek.
      Téényleg a Göccést a szavazáson kifelejtettem, na mindegy azzal ugy is gyorsan végzek, csak neki kell űlni.
      Megígérem, hogy a szavazástól függetlenűl amilyen gyorsan csak tudom megpróbálom befejezni a Xabist.
      Pedig majd a jófej Manucikát eztuán fogod megiserni, amikor tényleg összehaverkodnak.
      Szerintem ugyanarra gondoltunk.


      Én is puszillak

      Törlés