2015. október 15., csütörtök

Csókkirály

  Sziasztook! Először is bocsánat, hogy eltűntem! Ez a novella kapcsolódik a hatodik részhez. Ezt a novellát Norának ajánlom, és igyekszem rendszeresebben hozni valamit Nektek. Remélem örültök, hogy újra itt vagyok, mert engem nagyon jó eső érzéssel töltött el, hogy újra blogolhatok! Szép napot nektek, puszii!

~*~ Sergio Ramos ~*~




 Imádom azokat a bulikat amiket a Perez házban rendezhetünk meg!
Ritkán adódik erre lehetőség, mivel a Perez família elég népes, épp ezért számít különlegesnek a mai alkalom.
   Már jóval elmult éjfél, de még senki nem dőlt ki! Hmm... fejlődnek az én kis mókuskáim!
Pepe is elég egyenesen jár, ami meglepő. A kezében úgy szorongatja a pohár tequiláját mintha az élete múlna rajta-
 – Hé, Sergito! Tudod mire gondoltam? – lépett mellém és megvillantotta az ezer vattos vigyorát
 – Mire gondoltál? – érdeklődve néztem rá és kiittam az utolsó kortyot a poharamból.
 – Mivel te, Cris, Karim, Jesé meg még néhányan olyan "lehengerlő, bombasztikus giogolóknak" érzitek magatokat válasszunk csókkirályt!  – nézett rám vigyorogva és várta, hogy kitörő örömmel fogadjam az ötletét.
 – Pepe ne adj pofont ha rákérdezek, de szerinted ki fog ebbe belemenni? Itt szinte mindenkinek van felesége vagy barátnője! – töltöttem tele ma már sokadjára a kis öblös poharat
 – A régi Pepe pofont adna neked, de még én is, az új Pepe! Szóval te fogod kihírdetni a játékot vagy én? – nézett rám, én pedig átgondoltam a dolgot.
Én is keményen esályes vagyok erre acímre, akkor meg? Hadd szóljon!
Felmutattam a hüvelyk ujjam, majd odamentem a laptophoz és leállítottam a zenét. Mindenki meglepetten nézett rám, majd Pepe segítségével felálltam az egyik székre.
 – Figyu mindenki! Pepe kitalált egy menő kis versenyt, és megcsináljuk, nem érdekel, nincs ellenkezés! Meg fogjuk választani ki a Real Madrid csókkirálya! na, ki van benne? Pepe, indítsd magad lendületbe, regéld a szabályokat! – ugrottam le, majd megpaskoltam a portugál válát
 A srácok mosolyogva bólogattak, jobban fogadták mint vártam, a lányok is benne voltak és kíváncsian figyelték Pepét.
  – Kedves pajtások, és pajtásinák akkor mondom a szabályt! Egy személy nem vesz részt a játékban, ő fogja vezetni. Egy táblázatot készítünk, fel írjuk rá a lányok és a fiúk neveit! So, Flor vagy Boni elfut egy nem átlátszó sálért amit majd az aktuális játékos szemére fogunk kötni, majd a lányok egyesével bejönnek és adnak az illetőnek egy szájra puszit. A csajok nem szólalhatnak meg, a fiúknak nincsen tapi. Ha eltalálják a lányok nevét akkor a játékvezető tezs egy csillagot. Aki a legtöbbet összegyűjti ő lesz a csókkirály. Na, kezdhetjük? – nézett körbe Pepe vigyorogva
  Mindenki fülig érő szájjal bólintott. Flor felszaladt és viszonylag gyorsan szerzett egy sálat. Iker vállalta a játékvezető szerepét és ő addig a konyhában készítette a táblázatot amíg mi felkapcsoltuk a fényeket, és kisorsoltuk, hogy ki legyen az első.
Mindannyian kimentünk, és bekötöttük Diego szemét, mivel ő volt az legelső, addig benn a lányok beálltak sorba.
Diego eltalálta: Iriát, Bonit, Sofit, Andreiat, Jorgelinat és Flort.
 – Ez egész jó elsőnek, Diego, hat lányt találtál el!  vigyorgott Iker én pedig elhűlve hallgattam a számot.
Nemár, hogy Diego is ellenfél, eddig csak Karimot, Ronaldot és Arbeloát gondoltam vetélytársnak, mert mi négyen vagyunk a legkapósabbak, na de Diego? Hát ezt nem hiszem el! Muszáj legyőznöm, nem érdekel! Én leszek a Real Madrid csókkirálya!
Én voltam az utolsó, és nagyon megnyugodtam, hogy a többiek alig találtak el valakit. Figyeltem Fabiot és közben iszogattam. Fabio négy lányt talált el, és mielőtt én jöhettem volna, húztam egy nagyot a tequilás üvegből.
  Épp lekaptam Iriát amikor azt hallottuk, hogy lassít egy autó a ház előtt, de különösebben nem foglakoztunk vele.
Már épp az utolsó lányhoz értem volna, aki Vanja volt amikor belépett Soso anyja, én pedig a megszokás, és az alkohol miatt is megfogtam a derekát, közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam  Florentino Perez menyét.
 – Te, anyasmároló! – röhögött fel So, akit épp Karim " kényeztetett ", bár ez csak a francia számára volt kényeztetés, Soso csak röhögte amint Karim csikolta őt.
 – Hú, baszki... úgy értem... bocsánat!  mondtam ki az első szót ami eszembe jutott, mert tudatosult bennem, hogy mit is csináltam.
     Soso anyja csak pislogott párat, majd felsietett a szobájába, mert itthon hagyta a kedvenc könyvét, legalábbis ezt motyogta.
Amikor lejött azt hittem lesül a pofám.
 – Hé, anya! Hogy nem mentetek még el? – lépett oda So
 – A többiek elindultak már, én a könyvemért jöttem, holnap megyek utánuk, Sevillában bevárnak. – nézett végig a spicces társaságon majd megállt a tekintete a lányán aki szintén nem állt valami stabil lábakon.
 – Anya, anya, légyszi légyszi ne árulj be minket jó? Gondolj a srácokra, akik már így is hatalmas bajban lesznke holnap! – fogta meg az anyja kezét So
 – Nem mondom, pedig a Gareth ügy csúnya volt, de nem mondok semmit. – rángatta ki a kezét a nő So markából. – Én megyek, vár a taxi, és ne szedjétek szét a házat! – nézett ránk, majd kisietett.
    Én még mindig égő fejjel álltam ott, és amikor becsapta az ajtót mindenki rám nézett és röhögésben törtek ki.
 – Szerintem egyértelmű ki lett a csókkirály! Mindenki nevében csak gratulálni tudok Sergio, komolyan! röhögött fel Iker, majd megpaskolta a vállam és megölelt – Szóval, fiúk és lányok, mindenki köszöntse a csókkirályt! ˜ mutatott rám Iker vigyorogva
 Tudtam, én mindig tudtam, hogy én vagyok a legnagyobb macho, és ez most már hivatalos! Én lettem a Real Madrid csókkirálya!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Titania!
    Egy dijat kaptál tőlem!
    http://bergyilkossal-osszezarva.blogspot.com/p/masodik.html
    Ciara ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnálom, hogy ennyire későn válaszolok, de ki fog kerülni nemsoká, puszi :*

      Törlés