2015. február 5., csütörtök

Boldog szülinapot Ronci!



Nagyon boldog szülinapot kívánok  CR7-nek, aki ma lett 30 éves!

,, Menni kell előre. Nem másokkal foglalkozni, vagy épp azzal, hogy mindenki hülyének néz... Tudod, egy dologban biztos vagyok: a nagy utak, azok, amelyek igazán hosszúak és jelentőségteljesek, hatalmas megállító táblákkal vannak tele, és nehézségekkel, pontosan azért, hogy próbára tegyenek, hiszen nem mindenki érdemli meg a jutalmat. Azt a valamit, amit neked szántak, és a tiéd. Nem kell mindenkinek felérnie a csúcsra - pedig mindenki előtt ott a lehetőség. De egy dolgot érdemes szem előtt tartani: a tiéd lehet minden, amire vágysz, de ha nem teszel érte semmit, a helyén marad - ahogy Te is. ,,

2 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot Roncinak! *-* (Távozott az irritáló érzés iránta?) A kis Neymarunkat nem köszöntötted fel? Emiatt nagyon fáj a lelkem meg mindenem hiszen miatta lett új neved! :D Még most se tudom elhinni, hogy nem írtál róla eddig míg fel nem adtam és, hogy nem kapott bejegyzést még tumblin se. :/ Szegénykém...

    Puszillak Neymarina!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldogat neki! *-* ( Nemnagyon, de csökkent! :D )
      Mint már mondtam, a kis Neyike cicuka túl jó, túl csodálatos, imádnivaló ( már nem tudom hová fokozni ) hogy ilyen mindenféle Roncikkal, meg Ikerekkel, meg Sesékkel egy blogon szerepeljen, nem akartam a kis életkémet megalázni.
      De azthiszem tumblin van róla, ( valami szép ) de még nagyon rége, még emlékszem megjegyzést is fúztem hozzá, de csak mert I-M-Á-D-O-M!!!

      Énis puszillak Miss Groszkrajc :D

      Törlés