2015. április 6., hétfő

Húsvéti meglepi - Bastian Schweinsteiger novella

  Sziasztok! :) 
Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok itt is. Egy Bastianos novellával készültem, bár nem ez volt az eredeti tervem, de egy Facebook beszélgetésünk ThisisNrA-val megihletett és ez lett az eredménye.
Ezt a novellát is Neki ajánlom, ő a főszereplője, csak miatta írtam Bastikáról!:D 

Nem is rizsázok tovább, csak még annyit, hogy ma az egyik ismerősöm megosztott egy Realos csoportban egy locsoló verset ami nagyon jópofa, beszúrom ide is, bár van olyan aki találkozott már vele én úgy gondolom.
Locsolkodni jöttem, egy
kölnim van, csak ennyim,
Coentraót is elhoztam, így féláras a
benzin,
Rohantam, mint a szemöldök Ancelotti
homlokán
A sérómat is belőttem, Cristiano
nyomdokán.
Piros tojás, kék tojás? Én szép fehéret
kérek,
Madridista vagyok, voltam, leszek, amíg
élek,
Folytatnám még órákig, de rímem sajnos jó
nincs,
Meglocsolni szabad téged? Légy Ramos,

és bólints!


Ezt nem hiszem el!
Soha nem kedveltem túlzottan a Húsvéthétfőt, habár maga az ünnep szép, de a locsolkodási tradíciók igazán kimehetnének már a divatból. Borzasztóan fáradt vagyok, pedig a lányoknak semmi megerőltető dolgot nem kell tenniük ilyenkor, de ez a passzív várakozás is lefáraszt. 
   Elhallgatni a sok beccsiccsentett középkorú férfiak süketeléseit... fárasztó.
Ha legalább Basti itt lenne, akkor nem érdekelne, mert már rég elmentünk volna, de késik a gépe. Őt nem is hibáztatom semmi miatt, hiszen tudom, hogy Münchenből nem egyszerű idejutni, és hiába ő a " Fußball Gott " az időt ő sem tudja felgyorsítani, így csak csendben tűröm a sorsom.
   Úgy volt, hogy délelőtt jön, gyorsan meglocsolja anyukámat, leszalad a legközelebbi rokonokhoz aztán ketten elmegyünk valahová, távol a büdös löttyöktől, távol a rajongóitól távol mindentől ahol csak ketten lehetünk.
 Már napokkal ezelőtt kibéreltem egy hangulatos kis hétvégi házat a külvárosban. Szinte az erdőben van, egy békés kis tó partján fekszik, mindentől elzárva. Nyugalom és béka van ott amire mindkettőnknek nagy szüksége van már.
   A gondolataim vissza vissza kalandoztak az én Bastianomra, teljesen figyelmen kívül hagytam a százszor hallott történeteket, és azokra a momentumokra gondoltam amelyeket Bastival éltünk együtt. Ha százszor gondoltam vissza az eddigi 2 évünkre hatalmas vigyor kúszott az arcomra. Két éve vagyunk együtt, de olyan mély és érzelmes a kapcsolatunk mintha már vagy 10 éve együtt lennénk.
   Az egyetemen volt egy olyan lehetőség, hogy szinte ingyen eljuthatunk Münchenbe. Természetesen elmentem én is, és ott találkoztam vele.
Életem legcsodálatosabb pillanata volt amikor belenéztem a szemébe.
A csapattal nyakunkba vettük a várost, és az Allianz Arenába is ellátogattunk. Mindenki mászkált, bámultunk össze viasza, úgy éreztem magam mintha valami szentélyben lettem volna.
Épp a hatalmas képeket néztem a falon, és annyira elkalandoztam, hogy amikor körbenéztem már senki nem volt mellettem. Kétségbeesetten mászkáltam körbe körbe a hatalmas épületben.
   Egy lélekkel sem találkoztam akitől segítséget kérhettem volna, amikor mint valami lovag: lassan és felszegezett fejjel elindult felém Basti.
Borzasztóan udvarias volt és készségesen felajánlotta a segítségét.
Elmagyarázgattam neki, hogy mi a helyzet mire csak mosolyogva megrázta a fejét és intett, hogy kövessem. Mire odaértünk ahol Basti a társaimat gondolta már senki nem volt.
Teljesen kétségbe estem és hatalmas szemekkel néztem rá. Már kis híján kitört belőlem a sírás. Soha nem voltam sírós típus, de teljesen kétségbe ejtettek a körülmények : egy idegen városban vagyok, akiket ismerek elszakadtak tőlem és teljesen egyedül vagyok. Basti láttam rajtam, megszorította a kezem és megkérdezte, hogy merre vagyunk elszállásolva.
 – Fogalmam sincs. Nem jegyeztem meg.  ráztam meg a fejem teljesen kétségbe esetten.
–  Hát ... ez szívás. Várj csak, érdeklődöm itt még, nem hagylak itt magadra. Ne mozdulj .... hogyan is szólíthatlak?  mosolygott rám  
– Lisa, Lisa vagyok. És köszönöm Basti, komolyan. –  néztem rá hálásan
–  Ugyan már, ez a legkevesebb amit tehetek. –  mosolygott halványan és elindult
     Basti néhány perc múlva visszatért.
–  Nos, semmit nem derítettem ki, szóval amíg vissza nem jönnek érted én szórakoztatlak el. 
Nem tudtam, hogy ennek örüljek-e vagy nem, de lényegében Basti remek társaság volt.

   Imádtam visszakalandozni a megismerkedésünkhöz, a rezgő telefonom zökkentett vissza a valóságba amikor hívott az én hősöm.
– Szia Basti! Mikor jössz? Istenem, úgy hiányzol már! – támadtam le egyből. Nem tehettem róla, az emlékek miatt van.
–  Szia Szépségem. Egy fél óra és ott vagyok, én nem locsolgatok senkit, őrülten hiányzol már nekem is, érted megyek, aztán pedig indulunk is a kis helyünkre, oké? 
   Hallottam a hangján, hogy a szája mosolyra húzódik amitől nekem is ösztönösen mosolyognom kellett.
–  Remek ötlet, akkor megyek is és kimosom a hajamból ezt a sok büdös parfümöt, alig várom már, hogy lássalak. Szeretlek.  –  mosolyogtam bele a telefonba
–  Én is alig várom már, imádlak Kincsem. –  mondta lágyan és bontotta a vonalat.
    Jelenleg az sem érdekelt volna, ha maga a kancellár Angela Merkel ül itt velem szemben, akkor is elmentem volna készülődni, ezért elnézést kérve felálltam és kirohantam a nappaliból.
Zakatoló szívvel siettem a fürdőbe, majd a szobámba, hogy átöltözhessek.
   Mire mindennel végeztem Basti is megérkezett.
Vigyorogva bújtam a biztonságot nyújtó karjaiba, majd néhány udvarias kérdés után amelyet az aktuális locsolók intéztek Bastihoz elindultunk.
A kis hely nagyon tetszett mindkettőnknek, percekig bámultuk amikor megérkeztünk.
–   Ezentúl ide jövünk majd, ha el akarjuk kerülni a nagy felhajtást oké? –   csókolt meg
Imádom a csókjait, teljesen beleveszek mindig.
–  Nekem bárhol jó, a lényeg az, hogy veled lehessek.
Még néhány percig gyönyörködtünk a tájban, majd bementünk.
   Reggel én korábban ébredtem mint Basti, de nem keltem fel, az ölelő karjai között gyönyörködtem a napfelkeltében és közben arra gondoltam, hogy mennyire szerencsés vagyok.



6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a novella is nagyon-nagyon tetszett, főleg hogy Bastian van benne. Nagyon várom a következőt!
    Ölel: Juliet xoxo

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :)
    Nem emlékszem, írtam-e neked, miután megígértem, de ha nem, akkor bocsánat. :D Most itt vagyok, hogy elmondjam, megint nagyon tetszett ez a novella, megint olyan Titániás volt, nagyon szeretnivaló. És külön örülök, hogy Basti volt a főszereplő, mert alig akad olyan bátor jelentkező, aki írna róla :D
    Lisával együttérzek, nekem sem a szívem csücske ez a locsolkodós mizéria, főleg a délután, amikor már tényleg mindenki jól bepálinkázva érkezik meg, és fél óráig nem lehet lelőni. Plusz még a kölnije is valami olcsó és büdös lötty, amit nem lehet tisztességesen fújni, hanem önteni kell, és a remegő kezének hála a szemembe locsolja a felét.
    Ó, nekem is felajánlhatna valaki egy olyan lehetőséget itt az egyetemen, hogy szinte ingyen elmehetet Münchenbe. És véletlenül én is eltévednék az Allianzban, hogy jöjjön Bastian, a hős, megmentő lovag, és kisegítsen, és aztán szórakoztasson. Most irigy vagyok Lisára, tényleg nagyon szerencsés lány. :D
    Tényleg nagyon tetszett, és várok még sok ilyet és ehhez hasonlót! :)
    xoxo, L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Livi! :)

      Köszönm szépen, örülök, hogy tetszett. Igazság szerint én sem róla akartam, három variánst ajánlottam ThisisNrAnak, hogy Tonkó, Marco vagy Basti legyen a párja, és ő Bastit választotta, pedig annyira drukkoltam, hogy Tonkó legyen... :D
      Á, mi nagyon kivoltunk, üzengettünk egymásnak, panaszkodtunk a becsípett locsolókra, de a napot az koronázta meg amikor elindultunk bulizni hétfő este de minden zárva volt. :D
      Engem szembespriccolt az egyik locsolóm, direkt a bal szememet célozta, egész délután homályosan láttam vele, meg hunyorítottam mint valami nyanya. :D
      Lisának nagyon bejöttek a dolgok, énis lettem volna a helyébe, csak mondjuk Bastit kicseréltük volna Jeromera, vagy Holgerre, még Manucikával is eltévedtem volna és akkor minden happy lenne. :D
      Ezek a kis szösszenetek csak úgy minden előrejelzés nélkül ugranak ki a fejemből, szóval biztos vagyok benne, hogy lesz még ilyesmi.
      Puszillak,
      Titania

      Törlés
  3. Szia Szívi! :)

    Esküszöm a bloggert meg fogom egyszer gyilkolni még így gépen vagy akármin keresztül, mert olyan nincs, hogy megint elvesszen ez a szar megjegyzésem. Komolyan mondom, mintha valami felsőbb erő, azt akarná, hogy csösszem fel az agyam és ne írjak! :D
    Most már csak tömören foglalom össze, mert az ujjaim zsibbadnak. xD A lényeg, hogy nagyon köszönöm az ajándékot, tényleg feldobta , azt a szar napot és köszönöm, hogy suttyomba beszélgettünk, mert ez választott el, hogy ne tépjem ki a hajam. Miért kell ilyen hülyeséget megőrizni? Mármint minek van ilyen marha szokás?
    Basti, mint mindig most is nagyon aranyos volt, mondom ezt úgy, hogy tudom mennyire nem vagytok jóba. De, azért jó volt olvasni róla tőled. És még a mély undort sem éreztem a soraidba! xD Remélem egyszer, ha Basti észrevesz az nem a Bayern stadionjába lesz, hanem a Dortmundéba és megharcol Marcoval. Nagyon tetszett, ahogy összejöttek igazán kis cukrok voltak és legalább őt kimenekítette Bastian nem úgy, mint engem, aki kínkeservesen élte túl, azt a napot- egy hét nem elég, hogy lenyugodjak, ha visszagondolok rá.

    Rúzsos pusziii! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szíviiiii :*

      Te nagyon haragban vagy mostanában a bloggerrel, mindig kitol veled, emlékszem a Tonkós - Samis novellánál is ezt csinálta veled.
      A felsőbb erők ilyet csak ne akarjanak :D
      Engem is csak ez a beszélgetés mentett meg attól, hogy unalmamba kivágjam az összes locsolót.
      Amikor megláttam, hogy Bastit írtad hatalmasat sóhajtottam, annyira reménykedtem Tonkóban, de az agyam tudta, hogy őőőt fogod választani, mármint Bastikát.
      Igazán megerőltető volt róla csupa jókat írni, de mivel te szerepelsz benne te meg nem mondanál rá rosszakat nagyon megerőltettem magam és írtam egy szerethető Bastit.
      Ha egyszer Marco és Basti harcolni fog érted csak tudd, hogy én Marconak fogok drukkolni! :D
      Ez vidítson fel, hogy a lány téged jelképez. :D Ha tudtam volna akkor odavarázsoltam volna magunknak Marcot, VPt, Nicokát, Reus Juniort, Jesét, Jesé Juniort, Sesét, Mesutot meg mindenkit de nem jöttek :(

      Puszkóó xoxo, csak Göccésen :D

      Törlés