2015. március 11., szerda

Részlet a " Don't You Forget about Me "-ból, illetve szülinapozás

Ma van Fabio Coentrao szülinapja, aki a szívemhez egyik legközelebb álló Real játékos.

     
A peltykákkal ellentétben remélem, nem fog eligazolni a nyáron, mert egy madridi WAG-os oldal sem lenne már az igazi akkor, ha nem láthatnék képeket a cuki kis Vitória Coentrao(m)ról. *.*

"Senki nem kérdezte akarsz-e megszületni,
És a távozásról is más fog dönteni.
De a közte levő idő a Te kezedben van,
Ne hagyd veszendőbe menni.
Boldog születésnapot!"


Valamint az sem elhanyagolható tény, hogy a napokban volt a Real Madrid fennállásának 113-ik évfordulója. Mostanában megtört ott valami, de én hiszek bennük, hiszek abban, hogy feltudnak állni a padlóról, mert ők a REAL MADRID!

És végül következzen a részlet:

Ó, a kicsi Mina fél tőlünk? Szerintem csak meg van szeppenve, mert tudja, hogy Thomas Müllernek Mario Götze a csapattársa. Ha én Mina lennék, én nagyon meg akarnám ismerni Mario Götzét!
Jesszusom, el kell mennem egy pszihológushoz! Már másodjára vagy harmadjára képzelem azt, hogy mi lenne ha nő lennék...
- Jól van! Be megyek csak ne tologass, mert nem tudom veled tartani a lépést! - esett be a kicsi Mina az ajtón, és akkor úgy éreztem mint akit leforráztak: a kicsi Mina, az ÉN kis boszorkányom volt, akivel a tegnap akcióztam.
Megöllek Felix, csak érjek haza, nagyon meghalsz öcsi!
- Hányok! Esküszöm hányni fogok! - nézett mélyen a gyönyörű szemeimbe amelyeket mélyen az ő szemeibe fúrtam miközben kimondta a szavakat.
Remélem nem nekem címezte, vagyis nem arra értette, hogy a látványomtól van hányingere, bár az lehetetlen ezért csak egy szív döglesztő vigyorral ajándékoztam meg őt.
- Götze, mondtam valamit! - vágta hozzám Thomas az első kezébe akadó tárgyat ami Manu sporttáskája volt. Remélem nem sértette fel a bőrömet, mivel kifogyott a kedvenc testápolóm, és ha nem egyforma márkát használok kirepedezik a bőröm amit nem akarok.
- Ő is ott lesz? - mutatott rám a kis Minácska megvető tekintettel
- Meg se merem kérdezni, hogy ti ismeritek - e egymást? És ha ne adj' Isten igen, akkor honnan? - jártatta a tekintetét küztem és a kis banya között.
- Ez komoly? Ezentúl hívd csak Miot Sóginak! - paskolta meg Lewa Thomas hátát aki nem lett túl nyugodt ettől.
- Esetleg van még valaki akinek köze van az én 17 azaz TIZENHÉT még tinédzser kishúgomhoz? - állt a kis boszorkány mellé aki bőszen állta a tekintetemet. Egyszer sem pillantott le pedig már vagy 2 perce szemezünk - Nincs? Nagyon remélem, csapat, ő itt Mina - mutatott a kicsikére - Mina, ő itt a csapat akikkel remélem nem bonyolódsz közeli ismeretségbe. Gyertek! - lépett ki az öltöző ajtaján és húzta maga után a kislányt, akivel ma én még fogok váltani pár szót.
Először is mert bocsánatot kell kérnie, másodszor : meg akarom tudni miért nem indult be rám, harmadszor pedig: mikor jön velem randizni?
Jó lenne, ha Thomas autójával mehetnék én is, mert akkor még közelebb lennék a kis tündérkéhez, de én is autóval érkeztem, valamint Thomas sem lenne valami boldog, sőt ahogy elnézem eléggé fúj rám Mina miatt.




2 megjegyzés:

  1. Boldogat Fabionak, tőlem is! :D Vitót megölelgetheti helyettünk is.
    Göcce meg csak Göccét adja, soha nem is fog megváltozni mindig ilyen érhetetlen marad, aki viccesnek akarja magát beállítani csak nem jön össze. Kíváncsi vagyok a végére már nagyon, remélem minél hamarabb olvashatom.

    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a kis cukorbogárhercegnőmmel készült közös képeit, a fürdőzős az egyik kedvenem *-*
      Én is remélem, hogy hamar elkészülök vele, mert egyre jobban megszerettem ezt a novellát is ( elsején volt 4 hónapos :D ) és már tényleg írnám azokat ahol a csaj oltogatja Göccét aki azt hiszi, hogy hogy, közbe meg dehogy :D kis önimádó, mint mindíg.

      Puszii :*

      Törlés